Mijn avontuur naar Cambodja - Reisverslagen van Rosanne Beelen - WaarBenJij.nu Mijn avontuur naar Cambodja - Reisverslagen van Rosanne Beelen - WaarBenJij.nu

Mijn avontuur naar Cambodja

Op zaterdag 4 april stap ik in het vliegtuig richting Cambodja, hier zal ik zondagochtend aankomen. Mijn eerste week is een introductieweek, ik leer dan meer over de cultuur van Cambodja, bezoek tempels, ontmoet de andere vrijwilligers en leer de taal Khmer (een beetje).
Na deze week begint het echte werken. Ik ga aan de slag bij the Greenway school en zal hier les geven en activiteiten organiseren voor kinderen. Op de the Greenway school komen dagelijks ongeveer 200 kinderen. De kinderen komen uit arme gezinnen, waar eigenlijk geen geld is om naar school te gaan of uit het weeshuis.
Ik zal vier weken gaan werken op deze school. Tijdens deze tijd verblijf ik met een internationale groep vrijwilligers in een vrijwilligershuis. Ik heb erg veel zin om nieuwe mensen te gaan ontmoeten!
Na deze vijf weken, pak ik mijn backpack in en trek ik vanuit samraong door naar beneden om nog meer prachtige plaatsen te zien en uiteindelijk te eindigen in Phnom Phen.

Ik heb ontzettend veel zin in mijn reis en zal jullie via deze blog een beetje mee laten genieten van alle avonturen!

Recente Reisverslagen:

Rosanne

Na het behalen van mijn diploma zal ik op 4 April naar Cambodja vliegen!! Hier ga ik 5 weken aan het werk op the Greenway school om vervolgens nog anderhalve week door te reizen door Cambodja. Ik heb ontzettend veel zin in dit grote avontuur!!!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1047

Voorgaande reizen:

04 April 2015 - 20 Mei 2015

Mijn avontuur naar Cambodja

Landen bezocht: